Binnaz korkulcak bisey yok tedavisi var dahiliye yada endokrin bolumune gidin size tahlil yapip ilac verecek ilacin mgsini tsh degerine gore belirleyecek ve her ay tahlil yapip degerine bakicak ilaca devam diyecek,benimde 16.haftada 4,66 idi ilaca basladik 50 mg iste bir ayda deger 1,25e dustu hamilelerde 2,5un altinda olmasi lazim ve ben her ay kan testi veriyorum tsh degerime bakiliyor ilaca devam ediyoruz doktor kontrolunde suan 36+4 haftalik hamileyim dedigim gibi doguma kadar devam edicem iki hafta once kontrolum vardi sende doktora git test yapip ilaca baslayin bu konu onemli yuksek triod ihmale gelmez bebek icin ozellikle