Gamzer Hilalozc Bebeklerin genelinde oluyor canım. Bol bol emzir sütün tam olarak inmediyse mama takviyesi yap. Uyanmasa da zorla uyandırıp beslemesin böylelikle geçecektir. Sağlıkla büyüsün yavrun❤
fatmaa37demi5 Hilalozc benim kızımda da oldu çok şükür ki yüksek değildi. Doktorum bol bol emzir dedi sadece. 2 saatte bir muhakkak emzirdim sürekli
Selam12 Hilalozc bol emzirme ile geçiyor benim kozumda ileri derecedeydi uyanmıyordu en son biberon aldım onla verdim geçti çok şükür 🙏🏿
Mfozturk Hilalozc bizdede olmuştu. Yarım saatte bir emzirmeye çalışıyorum nerdeyse geçsin diye. Bıdd üç dört gün mama verdim günde iki kere bı öğlen bide akşam çok az miktarda. Hemen toparladık çok şükür. Sık sık emzirirsen geçer cnm.
Aylin355 Selam12 @DefneErva Bak herkes emzirmeyle atlatmış sende sık sık gönder sütünü iyileşsin hemen, 🙏🏻
DefneErva Aylin355 Süt gönderip emzirme saatlerini kaçırmıyorum ama işte insan hiç bitmeyecek gibi hissediyor. Allah hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin 😊