HurremSultan Zynpbr00 hayır acımıyor ama o kadar değişik bir his ki🥺🥺 çok tuhaf ya gerçekten böyle içinden bebeğine birseyler akiyor gidiyor… Kokusu geliyor burnuna aylarca karnında olan evlat koynuna sokuluyor offff🥺🥺🥺🌸 valla agliycam şimdi ben emzirdikçe mutluluktan ağlıyordum ilk zamanlar😪🥺🌸
Melake Hastanede ilk gün acı olmadı ama eve gelince 4 5 gün acıdı sürekli lansinoh krem sürdüm hatta 32. Haftadan itibaren sürmeye başladım ama öyle yara yada kanama olmadı korkmayın açıyor ama ölüm gibi değildi
semanur0456 HurremSultan ayyy ne tatlısınız yaa 🥹😍😍 bu hisleri yaşamak dileğiyle 🫶🏻🤲🏼😘 eminim müthis bi duygudur ☺️
HurremSultan semanur0456 rabbim tüm hamilelere evlat yolu gozleyip hasret çekenlere bir kerecik de olsa bu duyguyu tattirsin inşallah 💖🤲🏻 tabiki içinde bende varım bu duanın oglus da emer inşallah 🥺🐣