fatmaa37demi5 Kızlar merhaba bebeğim bugün 33 günlük. Gün içinde aslında güzel uyudu genel de uyuduğunda 2 saat, 2 bucuk saat gibi. Ama akşamdan beri 1 saat anca uyuyo. O da zorla hani. Acaba atak dönemi mi oluyor bu? İlk atak için 5. Hafta yazıyor
Gamzer fatmaa37demi5 Atak da olabilir, gaz sancısı da olabilir canım. Bacaklarını karnına çekerek ağlıyorsa gazı vardır. Genelde 15 20 günden sonra başlıyor gaz.
fatmaa37demi5 Gamzer büyük ihtimal dediğin gibi gaz canım. Bacaklarını çekerek ağlıyor evet. Aslında çıkartıyor da gazını ama bilmiyorum. Kolik olduğunu düşünmüyorum. Hani ekstra böyle ağlama krizleri yok bitmeyen ama bilemedim
Gamzer fatmaa37demi5 Benim ilk oğlum kolikti. Gece gündüz sürekli ağlardı canım. Küçük oğlum kolik değildi ama gazı olduğunda çok ağlardı. Sab simplex kullandık o bize çok iyi geldi şuan 4bucuk aylık geçti çok şükür. Doktoruna danışıp kullanabilirsin canım. 🧡