Melegimmmmmm 4 haftalik yeni gebeyim pembe renkte kan geldi az hemen doktoruma gittim.yatican dedi beta hgc bakti yuksek cikti sizce arkadaslar dusuk.tehlikesi tasiyomu yoksa yerlesme kanamsimi
Fuzey Melegimmmmmm bende 4 haftafa oldu. Uzan dedi doktorum. Ola biliyo bazen. Penbeye caloyosa korkusu yok
SeilErdoan 11.haftamda kanamam geldi canım hemde bayaaaa geldi ağlaya ağlaya hastaneye gittik çok korkmuştum tansiyonum bile 15e 10 çıktı. 2 gün yatış verdiler düşük önleyici iğneler yaptılar serumlar verdiler çok zor günlerdi moralini yüksek tut hatta benim içerde de kanamam varmış 1 ayda anca içerdeki kanama bitti hatta içerdeki kanamada devamlı kahverengi olarak 1 ay boyunca geldi ayakta kaldıkca geldi doktor taze kan gelince kork dedi. Sonucta kan geliyo kuzum tabiki kötü bişey hamileliğin boyunca dikkat etceksin çok ayakta kalmıcan yorulmucan, korkma moralini yüksek tut şu an ben 16 haftamdayım hala progestan kullanıyorum düşük önleyici hap kullanıyorum
Tgbatem 6.haftada kahverengi leke geldi şuan 10.haftayım dünde kanlı şeffaf akıntı geldi ikisindede dr a gittim sorun olmadı vöyle şeyler olurmuş ama düşük tehlikesi varmı diye en doğrusunu dr unuz söyler yatmaya çalışın evdeyseniz eğer