Minik_annee haftalarca kabızlık çektim hamileliğimin başında. Kayısı erik vs fayda etmez oldu 12 haftalıkken probiyotikli multivitamin verdi doktorum kabızlık sorunum yüzünden. Adı vinalac. Folik asit de var içinde. Probiyotikli olduğu için beni o kadar çok rahatlattı ki hatta uzunca bi süre devam ettim kullanmaya