10+2 günlüğüm 6haftalıkken başladı mide bulantım mide bulantısından da kusmaktan yoruldum içim midem tükendi artık verilen hap bile mide bulantımı kesmiyor gerçekten çok yoruldum ne yemek yiyebiliyorum ne başka bir şey yemek yemekten korkar oldum midem bulanacak diye yemesemde bu defa açlıktan bulanmaya başlıyor kendimi yetersiz gücüm kalmamış gibi hissediyorum anneliği becerebilecekmiyim şüphe eder oldum kendimden bebeğimede üzülüyorum ona bişey olsunda istemiyorum karmaşık duygular içerisindeyim 😔