Mirayinannesi___ Kizlar 40 haftamiz bitti ama hic bir belirti yok bugun yurudum baya merdiven indim ciktim 10 tane falan comelme haraketi yaptim daha fazlasini yapamadim🤣 ama olmuyor gelmiyor agri geldiyinde seviniyorum ama sonra geciyo😞 gecen hafta bakmisti doktor aciklik yoktu bugunde kontrolum vardi nstde hic sanci cikmadi 15 ne kadar bekleyelim sonra ne yapacagimiza bakariz dedi doktor 😒 napayimda dogumum.olsun sanci gelsin bi akil verin bana🤕