Minik_annee susadıkça içmek en güzeli ama yine de günlük tpketiminizin çoğunu gündüz saatlerinde tüketmeye gayret edin. Belli birmsaatten sonra hafif atıştırmalık harici yememek (kayısı hariç tabii 🥴) en güzeli böylece sindirim siteminin de bir ritmi daha kolay oluşur. Ama sakın bunu gece su içmeyin diye algılamayın, sakın ! Proteini bırakmamak lazım ama ben proteini hayvansal ve nakliyat arasında eşit yaymaya çabaladım. Meyve tüketimi oldukça önemli (ama kabız yapmayan meyve tabii) sütü illa ki içmek gerekli ise belki içmeyi tahammül edilebilir hale getşrmek lazım, ne bileyim, içine bal atılabilir gibi gibi.ç benim direkt süt tüketme huyummpek yoktur, kahveyi süt ile seviyorum ama kahve tüketimini de qzalttığım için haliyle süt de azaldı :)) ama yoğurt ve peynir devam, arada kefir devam. Kefiri de hiç sevmem ama kefirden smoothie yaparak içiyorum yine de arada.. ama en iyi bilinen yöntem kayısıdır. Çeşitlendirmek adına incir olabilir, erik olabilir, avokado da bence içerdiği yağdan dolayı olumlu etkili.bir meyve..lifli gıda oldukça önemli..