melekkalp227 Kızlar 17 haftalık hamileyim bugün doktorumla konuştum kasık ağrısı için acile git bir idrar testi ver dedi verdim 8 lökosit enfeksiyon çıktı. Çok küçük ama yarın ne dı doktoruma gideceğim enfeksiyon için
Deletedmom_51 melekkalp227 Geçmiş olsun benim lökasit 500 çıktı daha doktora gitmedim gideceğim ben de şüpheleniyorum enfeksiyondan