Minikheyecan Kızlar 29+0 haftalığım bugün. Sabahtan beri vajinama batma şeklinde ağrı geliyor aniden ve bazen sıçrıyor gibi oluyorum.bunu yaşayan var mı normal mi sakıncalı mı acaba ne yapsam bilemedim. Yaşayanlardan yardım istiyorum. İlk haftalarda olabilir diye duymuştum ama bu rahatsız edici hatta ayaktayken bile bi anda rahatsız eden bi ağrı.
Esmaakdag Minikheyecan evet normal bende de oluyodu bebek asagı yerlestı ıcın o batmalar bıanda kalmalar olabılıyo
YagizAsyaMom Minikheyecan vajimda değil de göbek çevremde batma şeklinde sızı gibi bir ağrı var 🤔özellikle koltuktan kalkarken yada otururken sizinde öyle mi
Azrasare Bende 17+4 üm. İkinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç öyle olmuyordu vajinamda agrı hissediyorum ama öyle az bir ağrı değil sürekli sızlıyor ve bi anda batıyor . Bir yarım saat önce de bi baygınlık geçirdim . Eğer bu batmalarım geçmez ise doktora gitmeyi düşünüyorum bu akşam :( neden olur bilemedim ama çok can yakan bi durum
Marvel Hanımlar doktora mutlaka gidin sonuçta herkesin yaşadığı farklı sebeplerden olabilir. Önemli bir konu ancak bu acının sebebi çoğunlukla bebeğin aşağıda olup rahim ağzına baskı yapmasından kaynaklanabiliyor. Orda yaşanan gerilme bizlere şiddetli acı olarak dönüyor. Bu doğum başlangıcı olabildiği gibi buna hiç sebepte olmamaktadır. Ancak sizler mutlaka doktorlarınıza gidip kontrol olun. Rahim ağzının ölçülmesi içinizi rahatlatır hem onlar daha iyi biliyorlar. :) Bir de bol bol ayaklarınız yukarda uzanın ki baskı azalsın. (Bu acıya ya ayaklarıyla sebep oluyor bebek ya da kafasıyla)