celileturk Şiddetli bir şekilde bas ağrım var ilaç almak ta istemiyorum. Çatlatma iğnesi bas agrısı yapar mı Birde ilişki sonrası yarım saat belime ystık koyup yattım ama sonra çok idrara sıkıştım ve gittim bir sıkıntı olur mu
Prensesmelek celileturk bnde hep yarm saat bi saat sonrası vcye gıdıyodm pıskolojık gelıyo sanırım ama doktrm ılıskıden once vc ısını halledıp sonrasında gitmememi soylemıstı belimin altına yastıpıda tavsıye etmıstı mumkunse ayaklarınıda kaldrabılırsn bes dka flnda oyle dur bn o sekılde yaptm hep catlatma iğnesnden sonra o sekılde tuttu cok sukur🤲🙏
Gamzekeser Ben de 21inde vuruldum o günden beri her gün baş ağrım var 10 gün falan kasık ağrım olmuştu o geçti ama baş ağrısı geçmedi