Ozgees ben geçen ay gittim ikinci hamileliğim bu diğeri özelde olmuştu memnun kalmamıştır üstelik çocuğum sariliktan dolayı ışık almadı gerekiyordu cam sakurafa yattı sarılık için bide prematüre doğdu baya ilgiliydi odaları da özel hastaneden güzel bn memnun kaldım Tuba ofli kendisi değilde erkek asistanı baktı resimde verdi gayet ilgiliydi