38 hafta oldm haftaya doğum var ama iki gündür ne yuruyebiliyom ne yatabiliyorm karnım okadr sertlestiki yürümekte zorlanıyorum canımı acitiyo artık ama herşey yolunda dedi doktor sancı kasılma da yoktu nst de sanırım yeri daraldikca oluyor hayırlısıyla bu haftayı da atlatsaydm. Rabbim herkese emanetlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin