Mhulya011 Acaba bir belirti mi veriyor geliyorum mu diyor anlamıyorum 2. Gebeliğim işkinde hiç sancım olmadı ama bunda bir farklı sabahtan beri bir kasılıyorum. Bir sırtım ağrıyor şuanda da bir girip bir cıkıyor.
Gizzlea Benimde 10 dk önce ilk defa sırtıma bi sıcaklık karıncalanma hissi gibi ağrı girdi arada gidiyo arada geliyo 39+2 yim bende doğumla alakalı mı tam bilemedim