eda-ak Kızlar 12+2 günlük hamileyim. Yaklaşık 1 haftadır ne yesem davul gibi sisiyorum ve kabızlık sorunum var. Önerebileceğiniz bir şeyler var mı ? Patlayacağım artık 🙄
Aysenur426868 eda-ak kahvaltıdan once 2 su bardağı ılık su ile güne başlamalisin tam buğday ekmeği ile kahvaltıni yap sonra akşam yemeğinde mutlaka salata tuketmelisin kayısı kurusu varsa hoşaf kaynat sürekli bol sıvı al geçer inşallah
Minik_annee eda-ak dün bu postun aynısını açmıştım ve kuru kayısı yedim acayip işe yaradı bende 13 haftaligim
Arzu3434 eda-ak canım akşamları veya kahvaltıda bir bardak kayısılı çay eşim aldı doktorum dedi doğadan marka çok rahatladım ve birde maden suyu
Aysenur426868 eda-ak rica ederim o kabızlığı bilirim çok çektim hala oyl bol sıvı alarak düzene sokuyorum inşallah duzelirsiniz sizde