kbra19 Merhaba cinsiyetini öğrenen arkadaşlar ilk hamileliğinizi öğrendiğinizde içinize doğan cinsiyet doğru çıktı mı? 😊 anneler hissediyor mu Sizce de
Arzu_uu kbra19 ne hisedıyorsa çıkıyor hissıyatı kuvvetli kişilerin ben hamile kalmadan önce bile hep oğlum olucak hıssedıyırum dıyordum hamile kaldım hep erkek hissettım doktor kız olabilir dedıgın de bile inanamamıştim sonraki haftalarda erkek olduğu kesın olmuştu demem o ki anneler ne hissedıyorsa çıkıyor ❤️
Kizilicee Ilkinde net erkek hissediyordum erkek oldu ikinciside kiz istiyordum ama icimde bi yerlerde biliyordum erkek diye dile getirmiyordum kiz kiz filan diyordum , ama buda icime dogan çıktı erkek 🥲😀💙💙
kbra19 Arzu_uu benimde 3.gebeliğim iki hamileliğimde hep ikisindede kız hissettim. Öylede oldu. Bunda hamile kalmadan önce istemekten çok hissettiğim aslında erkek gibi şuan 4+4 üm bir haftadır biliyorum ama hep hissettiğim erkek Hayırlı sağlıklı evlat olsun önceliğimiz tabi 🫶
Arzu_uu kbra19 amin inşallah canım cinsıyet önemli değil zaten sağlığı yerınde olsun yeter Allah ne nasıp ederse o olacaktır zaten ❤️