S1907 Kızlar selam ,biraz özel olcak ama genital bölgeniz sizinde şiştimi böyle etlenmiş gibi,,ağdaya gitcektim hassaslaşmıştır diye gitmedim😏
bukurosnana S1907 Yaaaa şuan okadar aklımda olan bir konuyla sohbet açmışsın ki inanılmaz. Bende iki gün önce farkettim bildiğin şişmiş etlenmis dediğin gibi her yeri sanki insan kendi kuşunu tanır. Sanki benim değil gibi🤣 Demek sizlerdede varmış bu durum.
Stella_0 S1907 34.haftamdayım daha yeni ağdaya gittim. Bu süreçte aksine acı eşiğim arttı anlamadım. Aslında çok hassas biriyim ama eskisi gibi acı hissetmedim. Hiçbir sıkıntım da olmadı şükür 🙏
yaasemin S1907 öyle ama gidicem haftaya jiletle mümkün değil alamam göremiyorum aynadan da kendimi keserim gidicem son defa komple aldırcam😂
S1907 Zeynppppp aynen gitmekten vazgçtim jiletledim,şişkinleşmesi normalmi acaba doktora sormayı unuttum😏
Zeynppppp S1907 ilk gebeliğimde ben 9 haftalıkken gittim kanama geldi regl kanaması gibi hemen acile gittim bişi yokmuş ama bidaha gitmememi söylediler kasılmadan dolayı olmuştur dediler ikinciye hamileyim böyle idare ediyorum işte bende zaten hamilelikte pekte kıllanma olmuyor Allahtan herhalde boşver kararma şişme hepsi normal diğerinde şişme olmadı ama bunda oldu bende başından bu yana son aydayım bende hatta
Stella_0 S1907 Var biraz. Neden oluyor acaba vücut kendini doğuma falan mı hazırlıyor yoksa kilodan mı 😂
S1907 Stella_0 sormdm açkçası doktorla bebek hakknda konşrken en son düşündüğüm şey kuşum😂😂 bn kilolu biri değilm ama muhtmln hamilelktn dolayıdır diye düşünyrm
Annesininportakali53 S1907 ay evet bende de aynı öyle şuan jilet kullanıyorum ama dogum anında nasıl ayarliycaz bilmiyorum ağda tam bir rahatlık onuda hamileligimin başından beri korkudan gitmedim şimdide gidemiyorum