KaderD
Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim ama inanılmaz bel ve sırt ağrım oluyo ilk hamileliğimde de bu şekilde ağrılarım vardı böbrekten dolayı ama suan doktor böbreğinde bi sorun yok diyor ona bağlı degilmiş ama emin olamadım var mı benim gibi bel ağrısı çekenler??