Dün kan verdim test sonucum 1968,64 tü doktor keseyi çok silik görüyorum dedi yine çağırdı bu şekilde olan var mıydı geç döllenme mi acaba anlamadım cuma tekrar çağırdı keseyi betanız kaçken gördünüz ilk gebeliğimle kıyaslama da yapamıyorum çünkü onu öğrendiğimde kalp atışını bile duymuştum