Kizlar insulin degerim 62.4 cikti, bu haftama kadar 4 kiloya yakin aldm doktor diyet verdi ama doymuyorum herseyi canm istiyo özellikle meyvelerde cok zorlaniyorum sık sık biseyler ye diyolr ne yiyecegimi sasiriyorum bazen olmadk şey istiyo canm hamur isi falan yapicaksam tam bugday unuyla yapiyorum bu durumda olan varmi nasl sürec izlediniz bazen kacamak yapiyorm korkuyorum bakalm tekrar kan verip baktiraym diyorum😔