Hayırlı akşamlar herkese. 7 haftalık hamileyim Rabbimin izni ile. Karından ultrason ile bakıldı ancak net görülmedi diye alttan ultrasonla baktılar. Temiz gezerim hep ama Bayağı utandım kendimi kastım resmen. Gebelik boyunca kaç kez alttan bakıyorlar ve kilo hep ölçülüyor mu kendi kilomuz