Kızlar selam, idrar yolu enfeksiyonum olduğu için lökositte 126 çıktı crp de hafif yükselmiş 9 ama doktorum yine de antibiyotik verdi çünkü geçmedi bir türlü saşe falan kullandım ettim hep tekrarladı bakalım bu antibiyotik ile ne olacak … hamileyim içmeye korktum ama mecburdum 😒 Aksef diye bir ilaç kullanan var mi acaba ya da ben gibi olan