Skpln4660b Merhaba cuma günü kızımı genel anestezi ile kucağıma aldım ben gibi yeni doğum yapmış anneler burda bulusalim sizler nasıl doğum yaptınız , ne şikayetiniz var , bebeğiniz nasıl
Dygsnkgl Skpln4660b daha dün spinal oldum ağrılarım malesef var yürüdükce gecicek🥲 süt pek yok olanda kanlı malesef göğsümden dolayı sizde durumlar nasıl kanlı süt izin vermediler emmiyoda mama veriyorum benim gibi olan anneler neler yaptılar yardımcı olurlarsa sevinirim
Skpln4660b Dygsnkgl kanlı süt nasıl oldu , ilk kalkışı yaptıysanız karşıya bakarak gerisi biraz daha kolay , sezeryanla doğum gerçekten çok zor ve neden sezeryan yaptınız acaba
Dygsnkgl Skpln4660b kanla beraber geldi pompayla deneyince uc yoktu bide benim hiç acılma yoktu bebisin kafasıda biraz büyüktü erken doğum riskimden dolayı 1 ay sancı cektim anca 38 haftaya kadar dayandım
Muj Bende cumartesi spinal oldim evet sonda ameliyat vs ilk kalkış hersey mükemmel ilerledi ama taburcu oldum coxugumu emzirmek için bile yanımda yatıyor olmasına rağmen alamıyorum sırt üstü yatagimda yatak bana batiyor.gibi aynı anda ameliyat yerim bacağım gogus kafesim karnım ağrıyor yürüyemiyorum yürümeyi geç yatamıyorum şu anki aklım olsa 10 saat doğum sancısını tercih ederdim