Sdervisoglu Hamile kalmadan önce ufak göbeğim vardı. Sezeryan oldum.5-6 ay sonra doktoruma danışarak karın sıkılaştırıcı egzersiz yaptım. Ben korse filan da takmadım. Göbeğim komple gitmişti. Sezeryan yapan başka arkadaşım da vardı. O spor da yapmadı onun da göbeği yok. Biraz genetik heralde.