Aliimran Anne olanlar lütfen yardımcı olun..benim bebeğim üç haftadır doğdu ve sarılığı var sürekli emzirmeme rağmen geçmiyor ne yapmam gerekiyor bu beni kahrediyor...
mucizemizibekliyoruzz Aliimran doktordan tavsiye alsanız daha iyi sanki. Bazı yanlışlar hayati önem taşıyabiliyor çünkü özellikle de konu yenidoğan bebekse. Emzirmek en güzel fayda, zamanla toparlayacaktır. Doktoru ile birlikte takip edin. Geçmiş olsun 🙏🏻
Seda54 Aliimran canım sarı şeyler bulundur benişinin yanında ve güneşe çıkar öyle geçiyormuş ben Doğum yapmadım ama 2 eltimin de bebekleri sarılık olmuş ve bu şekilde geçirmişler yani
Esmaadk Canim bizimkisi 3. Ayina dogru geçmişti hic korkma panik yapma. Büyük ihtimalle sadece kafasindadir yada belden yukarida varsa hiiç korkma endişelenme emzirmeye de ara verme en önemli ilaci anne sütü
Aliimran Esmaadk çok sağol canım yaş ilk bebek yaş ödüm kopuyor gece gündüz nöbetciyim başında sürekli emziriyorum ama gece sıkıntı oluyor hep uyuyor iki saatte bir emziriyprum