Edalimm en guzel çözüm sabah aç karnına bi yemek kaşığı zeytinyağı canim. Gece uyumadan önce de bi kaşık al .
Ben dikislerim zorlanmasin diye gebeligim boyunca hergun bi kaşık içtim. Bıraktığım gün kabızlık yaşadım. Biliyorsunuz kan ikaclari da kabızlık yapiyor hergun de muz süt vs tüketiyoruz . O yüzden en iyi ilaç o oldu bana cok faydasını görüyorum