Bayanlar hayırlı akşamlar. Bilgili olan anneler lütfen yüreğime su serpin çok kötüyüm.
30 Eylül son adet başlangıcım
21 ekim beta testi 98.93
Doktorum testten 8 gün sonra gel anne kese görünür demişti 1 Kasım bugün gittim ultrasonla ve alttan baktı kese yok dedi bütün hevesim kırıldı . Beta testi yaptırdı 122 çıktı normal mi bu durumu yaşayan varmı nolur içime su serpin ilk gebeliğim 🥹