Mucize_ikizler123 İyi akşamlar hamişler 26+2 ikiz hamileyim ve 2 gündür aşırı midem yanıyor çok kötü Gaviscon işe yaramıyor biraz süt idare ediyor ama o da bana yaramıyor başka tavsiyesi olan var mı ?
ilkbebekim Mucize_ikizler123 sabahları iğde yiyordum ben aç karna, hatta gün içerisinde sürekli şans eseri fark ettim iyi geldiğini canım çektiği için almıştım ve baktım mide yanmama çok iyi geliypr, deneyebilirsiniz