Yazıklar olsun ona çok üzüldüm kendim yaşamış gibi , yok be canım resmi eşin olduğu için saklamaz hastane eşinin izni olmadan da aldıramazsın mesela hep öyledir kanunlar ama nasıl olucak bilmiyorum , en fazla çocuk aldırılmayacak haftaya gelene kadar zorlaman lazım işi uzatman lazım babanın evine git orda yaşa işi uzatabilirsin ama babasız bir çocuk büyütmeye katlanabilecek misin ? Bak ben yurt dışında yaşamak istemiyordum eşim dedi ki sen gelmezsen boşanırız sonra çocuğu senden alırım dedi ama alması en az 3 yıldı , çocuğum üç yıl göremezdi babasını daha doğmamış çocuğum için geldim elin memlektine gurbetçi oldum yaşıyorum , sen nasıl katlanıcaksın babasız büyütmeye ah o yavrum çok üzülecek babası yanında olmayınca biliyorum çok istiyorsun ama evladını da düşün olur mu güzelim Allahım yardımcın olsun Allahım dert verir dermanını da verir inşallah ya sabır de sabır , herşey inşallah rayına girer de eşin pişman olur çocuğunu ister umarım gerek kalmaz böyle şeylere Allahım yardımcınız olsun 🙏🏻