Asuttt Beylikdüzü Büyükçekmece civarlarında tavsiye edeceğiniz hastane ve doktor var mıdır? Özel birinci hastanesine giden oldu mu
busrasarii Asuttt ben gidiyorum Hatice Yalçınkaya Şenel’e çok memnunum doktorumdan ben soru sormadan her şeyi anlatıyor
Ela3834 Asuttt Ruh gibi bir hastane. Temiz ama galiba o da kimse gitmediginden her yer temiz. Ben 2 kere gittim hoşuma gitmedi. Telefon numarasını vermemişti doktor belki gebe kalınca veriliyordur bilmiyorum… sıkıntılı durumumuz vardı tüp bebek tedavisindeyiz de test sonuçları ya da doktor görüşmesi benim için önemliydi. Asistana bağlan asistan not iletsin 5ten sonra asistan doktorun söylediklerini söylesin falan akıl karı iş değil… Medilife burcu hanım var gebe kalırsam oraya gideceğim. Burcu hanıma da 2 kez gittim rahim filmi vs sonra tüp merkezine geçtim ben. Burcu hanımla iletişim çok iyi telefon whatsap instgramdan dönüş her şey hızlı ve ilgili… çevremdeki çoğu kişi de Burcu hanıma gidiyor
Melisaaduz Asuttt Asuttt birinci hastanesinde rehat beye gidiyorum oldukça kibar ve bilgili bir doktor
Smry Asuttt büyükçekmece devlet hast.serpil hanıma gidiyorum çokta memnunum ama myom var ben de oyuzden ilerisi için başka bir hast.arayisindayim.
Hestiaa Ben Beylikdüzü ndeyım, Beykent Üniversite Hastanesi Soner Pul a gidiyorum. Çok memnunum doktorumdan ve hastaneden. Birinci hastanesinde de Hatice Hanım varmış, gidenler ondan da çok memnunlarmıl.
Asuttt busrasarii bende Hatice hanımı araştırmıştım hakkında hep güzel yorum sanırım ona gideceğim. Siz kaçıncı haftadasınız? Folik asit olarak ne öneriyor dokttor
Nz27 Asuttt kesinlikle benim doktorım basından beri cok memnunum cok iyi bol sohbetli kahkahalı muayenelrix oluyor geldim suan 38. Haftaya
busrasarii Asuttt ben 32.haftamdayım ben folik asite hatice hanımdan önce gebe kalmadan başlamıştım Hatice hanım ne veriyo bilgim yok o yüzden
Ela3834 Asuttt Siz diyince bakiyim dedim de doktorlar hep değişmiş. Hasta mı gelmediginden gidiyorlar yoksa memnun kalmadıklarindan mi gonderiyorlar ki. Aynurdu galiba o zaman ki gittiğimin ismi. Doktor açıklayıcıydı ama iletişim olmadığı için hoşuma gitmedi. Bir de kapida bekleyenler hep medilife gitseydik diyordu eşlerine. Medilife da devlet hastanesi gibi ama bazı doktorları güzel
Nz27 busrasarii ocean mummy veriyor yani ben hamililegim 3 ayından sonra hep aynu ilacla devam ettik hatice hocam baska bişi önermedi hepsini icerdigi cnkü en iyi vitamin bu dedi
Nz27 Ela3834 medilife yol gecen hanı gbi icerisi full arap yabancı arap kokusu sarmıs orayı resmen bi kere gittim sonra kactım ordan arap kokuyordu hastane resmen :) kapı önleri kalabalık sevenedim hic o şekilde