1prensannesiiii Sumeyyemehmet_erdem dakika tut bacaklarına beline ve karnına vuruyor mu kontrol et .bebek kasilip sertleşiyor mu bunlar doğum başlangıcı demek oluyor
yagmur089 Sumeyyemehmet_erdem kasiktan agriyorsa ilkin doğum sancisi olabilir ama benim tavsiyem sancini evde cek derim cunku hastaneye gittiginde hic bsy yapmıyorlar eger suyun gelirse dirk git tabiki 20 dk da bir gelir snra 15 dk da bir gelir bir dk fln surer gecer boyle olursa gerçek dogumdur eger agriyip geciyorsa ve duzensizse dogum degildir
Sumeyyemehmet_erdem Karnımda hafif sancı ve belimde hafif ağrı oldu midem bulaniyordu hafiften ve bebeğin hareketleri hiç durmuyordu bir saat öyle sürdü ama sonra bidaha olmadı bir saatten fazla oldu sancı gelmiyor herhalde o gün bugün değil
yagmur089 Sumeyyemehmet_erdem inşallah saglikla kucaginiza alirsiniz surekli yuruyun otur kalk yapin hafif tempolu kosma yapabilirsiniz ben sbh yuruyuse ciktiydim oglumda ikindin gibide eve dönmüştüm snra baya yorulmuştum uyudum snra gece oldu sahur du ozmnlar sahura kalktım canim bsy istemiyor yatmak istiyorum yatamiyorum snra bi anda suyum geldi ne oldugunu bende sasirdim snra sancilar hafif hafif geldi
yagmur089 Sumeyyemehmet_erdem korkma bol bol dua et hurma ye dogumu kolaylastirir diyorlar ama ben bir kilo hurma yedimde faydasi olmamisti belki sende olur
Sumeyyemehmet_erdem Sorun olan ben artık kalkamıyorum ayaklarım balon gibi oldu sayılı günlerde olduğu için üstlerine bastığımda ağrıyorlar zorla azda olsa evi toparlayıp yemek yapabiliyorum
yagmur089 Sumeyyemehmet_erdem dene bakalim faydasi olur belki bide Meryem ana otu diyorlar ama hic denemedim onu