beloved-wife Kizlar biz 32+3 olduk gogsum dunden beri doluyor sut gelmeye basladi,acaba boyle olan varmi varsa kac hafta sonra dogum yaptiniz🫶🏻🥰
Tospikannesiiiii beloved-wife oynama sakın uyarma gelir normal benim daha erkenden geliyordu 40 ı doldurup yaptım
Gizm16 beloved-wife bende öyle birşey yok 37haftadayim doğum sonrası sütüm olur mu acaba kafam karıştı
Seyma06 Benimde o zamanlar geliyordu hatta akıyordu tatlı falan birşeyler yiyince tsortum falan çok islanirdi göğüs pedi kullanmaya başlamıştım erkenden 39+2 de kızımı kucağıma aldım
Hilal3425 26+4 deyim bende böyle bişey yok göğüslerimde dolgunluk bile yok sorun bende mi acaba yaaa doğumdan sonra sütüm gelmez diye korkuyorum
beloved-wife Hilal3425 Gizm16 Kizlar benim ikinci hamileligim kizimda emiyordu yeni yeni kestim sutten ama ilk defa daki gibi dolgunluk oldugu icin bi sorayim dedim Yoksa benim de dogumdan Iki uc sonra gelmisti ,sizinde emzirdikce gelir inshaallah 🌸🫶🏻