Merhaba 14 hafta 5 günlük hamileyim. Başından beri şiddetli kusma ve mide bulantısı yaşamaktayım. İlaç ve serum dahi kesmeden süreci geçiyorum. Aynı zamanda 2 senelik tüp mideliyim. Bu durumun tüp mide ile alakası olmadığını düşünmekteyim uzmana da sordum. Döngüm yediğimi içimde tutma süreci ile geçiyor. Ancak çoğunlukla tutamıyorum. Bu süreçte 10 kiloya yakın kilo verdim. 70 den 60 Lara düştüm yani. Siz de durumlar nasıl? Ne zaman geçti bulantınız? Önerileriniz olur mu iyi hissetmek adına…