KayserigeLini38 Dört gün oldu arkadaslar spinal sezeryan oldum . Korse kullanmalı mıyım ?ne zaman kullanmaya başlamalıyım? Birde karnım eski haline ne Zaman döner😒VE NASIL Bİ KORSE KULLANMALIYIM?
_emymom_ KayserigeLini38 ben normal dogum yaptm ilk günden itibaren yamuna korse kullanıyorum karnım eski haline dönmedi. Sezeryanda da hemen dönecegini sanmıyorum. Dogumda vucut deforme oluyo bi kere. Eski haline dönmesini beklemek saçma birazcık
KayserigeLini38 _emymom_ eski halinden kastım yani baya şişlik var dört beş aylık hamile karnı gibi o şişlikten bahsediyorum