gbdl2023 Egepol hastanesinde doktor öneriniz var mi ilgi alaka memnuniyet bakımından çok kararsızım kime gidiyorsunuz riskli bi gebeliğim var ilk doktorum başka hastaneye gitti egepolde başka doktora geçtim ama kararsızım varsa önerilerinize açığım 🌸
Aleyna4547 Melissadamla memnunmusunuz acaba ve doğuma kendisini giriyor ben planlı sezeryan düşünüyorum
Melissadamla Aleyna4547 1 kere gittim hep gidicem insallah benimde 2. Sezeryan planlıya kendi giriyor acil durumda nöbetçi doktor
DDemett Ben Gökalp beye gıdıyorum ılk muayanemızı olduk çok memnun kaldık çok ıyı seyler duymuştum zaten
Ozgeurkn Ben takiplerimi gülsün hanımda oldum ama doğumuna şükran hanım girdi kesinlikle şimdiki aklım olsa şükran hanıma giderdim mükemmel biri