Selamlar bugün kontrolümüz vardı doktorumuz her şey yolunda dedi cinsiyeti de öğrendik ancak kalp atışı dinletmedi sonrada çıkınca aklımıza geldi bu haftalarda ya da her seferinde kalp atışı dinletilmiyor mu bu şekilde olan var mı normal mi acaba kafama takıldı