Birmeleginannesi32 Kızlar karnım o kadar sertleşiyor ki her akşam ayağa kalktığım an sertleşiyor sürekli yatmam gerekiyor sizin de öyle mi doktor normal diyor
Thaaa Birmeleginannesi32 ben 32 haftaya grcem yarın benımde öyle oluyor oturamıyorum yatınca rahat edıyorum
Birmeleginannesi32 nilsmomy normal dedi söyledim zaten yatınca geçiyor ama kalktığım an taş gibi bende anlamadım