Asliormanci Afet sancısı gibi ağrım var göbek deliği ile kaşık arasında neden sizce bugün biraz çok yürüdüm etkisi olur mu acile gitmem gerek mi
Yksl1634 Asliormanci bende 21 haftalık hamileyim biraz fazla yürüyünce yorulunca ağrı oluyor ayaklarımı kaldırıp dinlenmeye geçiyorum hemen yorulunca sende öyle yapabilirsin
Asliormanci 3babyannesy normal o zaman canım biraz yoruldum çünkü normalde bu kadar yorulmuyorum hiç ağrım olmadı korktum bende minik tekmeler atıyor hissediyorum 15 20 dakika da bi