Merhaba kızlar gün itibari ile 17+6 günlük hamileyim geçtiğimiz çarşamba günü belli bir yerden sonra yürümeye karar verdim yaklaşım ağır tempoda yarım saatlik bir yürüyüş oldu. Yürüyüş sonunda sol tarafımda kasık ve bacağımın arasında bir ağrı oluştu ve o gün bugüne geçmedi doktora da gitmedim . Ben normalde de çok yürüyüş yapan biri değilim ondan olabileceğini düşündüm ama şöyle ki şimdi ne zaman uzandığım yerden kalksam sol bacağımı kımıldatsam ağrım oluyor kemiklerim vajina üstü kemiklerim acıyor resmen böyle bir durum ile karşılaşan oldu mu biliyorum durum biraz farklı ama …