nalinilkim bende 3 günde 1 vurundum bugunsonuncusunu vurundum aynı sıkıntıları bende yasadım.sıcak su torbasına ılık su koyup hangi taraftan yaptrdıysam o tarafa koydum rahatladım.tavsiye ederim.hemşire de bana vurunduktan sonra ovala demişti ama o anda ortamda durup ovalamak pek mümkün olmayabiliyor.bende böyle bir sey okumuştum netten sıcak uyguladım.hangi iğneyi vurundunuz acaba ismi neydi