Esmay Bende 34+5′im geçen hafta anlattığın gibi rahim ağrılarım,bıçak saplanmasi gibi ani sancılar ve adet sancisi gjbi sancim kasılmam baslamisti ara ara doktora gittim bebeğin başının çatıya yerleştiğini söyledi nst ye bagladı doğum sancım yoktu 2 hafta sonra tekrar gel dedi yani bu ağrılar normal artık çokta bi zamanımız kalmadı belki senin bebiste çatıya yerleşmiştir❤