Merviss27 Merhaba arkadaşlar vajinamın sağ dış dudak kısmanda gözle görülür şekilde şişlik var yaşayan oldu mu daha önce ?
Ahuum Merviss27 enfeksiyon, mantar oldgunda bende de şişiyor. Sirkeli su ile silin her wcden snra iyi gelir
Ahuum Merviss27 ama idraryolu enfeksiyonun olabilir sabah idrar kan ver olmadı saglıkocagında . Randevusuz hamılelere bakıyorlar . Fitil verir iyi geliyo . Korkma bnm hep şişer enfeksiyondan
Hilal3425 Benimde öyle oldu çok korktum hatta niye böyle oldu diye enfeksiyondan dolayıymış sirkeli su ile yıkandım 2 hafta enfeksiyon da geçti şişlikde
Sanem38 Merviss27 Teşekkür ederim,genital bölgede olduğu için tam olarak damar görüntüsü olmuyor, nohut büyüklüğünde şişlik oluyor ve etrafı da mor mavi gibi bir renk alıyor.