Ben hamilelik sigortasının daha uygun olduğumu düşünüp yaptırdım. Kocaeli’nde oturuyorum devlet hastanesi olarak doğumda tek seçeneğim var onda da randevu bulamıyorum burdaki yorumları gördüm. Aynı zamanda özelde muayene olan , doğum yapan ve ya fiyat paylaşımı yapanlara baktım Gebzede kimi 6000 tl kimisi ise 15000 tl doğum fiyatı almış muayene ücretleri desen 415 tl veriyordum. Devlette de randevu bulamadığım için kendimi tek doktora bağlamak istedim. Ve iyi ki yaptırmışım diyorum . Çünkü benim doğumum seneye olcak o zamana fiyatların aynı kalacağını düşünmüyorum. Tek sıkıntısı şu hastane laboratuvarında yapılmayan testler oluyor onlar için extra ücret ödüyorum o kadar.