esma_esma Momtheangel kaçlık kullanıyorsun canım bende hamileyim 5.47 den 4.40 a düştü 3 günde 50 lik ilaç kullanıyorum
Momtheangel esma_esma cnm ben hamile değilim 😊 ama hafta sonları 100 mg levotiron hafta içi 75 mg içiyorum devamlı benim ilacım 😊