Kızşar ne içsem ne yapsam fqydasız ilaç da alamıyorum 21. Haftadayım gebelıkte ve tıp 1 diyabetim. Ne yesem yükseliyor şeker hatta enfeksiyona baglı yüksek gıdıyır şeker ben grıp olunca. Kızlar gucım kalmadınher yerim sızloyor bu şeker de benı yedı bıtırdı doğru düzgün meyve bıle tuketemıyorım hastayım. Ne bıleyım iç dökesim geldı enerjım bitti. Öğretmenim okulda da bu ara terbiyesiz öğrencilerle sorun yaşadım idare ile çatıştım her durumda öğretmenin haksız çıkması benı cok incitti derınden. Ne bileyim her anlamda tükendim. Hele bir şey deyın. 😥🤧