Cansu08 Ben KKTC de yaşamaya başladım ancak bu sene oturma iznim yok. Seneye alabilecem inşallah. Hamileyim ve max 90 gün kalabiliyorum. Bu yüzden doğuma kadar iki kere uçucam. Burda doğurmak istiyorum. Çünkü Kıbrıs doğumları Türkiyeden daha başarılı. En son kaçıncı haftadayken Kıbrısa giriş yapabilirim?
mucizemizibekliyoruzz Cansu08 pegasus 35e kadar alıyor diye biliyorum ama her havayolunun prosedürleri farklı. Mutlaka havayoluna danışın. Ayrıca Kıbrıs’a selamlar olsun, senelerim geçti orda ✋🏻💕
baharselo Biletinizi aldiginiz firmayı arayıp kendilerinden bilgi almanız en sağlıklısi,her firmanın farkli sınırlaması var çünkü