sedamom00 Kızlar doğumum Mayıs gibi allah nasip ederse ben bu hastanede doğum yapacağım odaları ayrı yoksa özel oda tutulup ayrı ücret ödeniyor mu eşimin de yanımda olmasını istiyorum annem zaten yanım da refakatçi olacak bilgi verir misiniz ?
Ascianne sedamom00 sancinizi özel odanızda çekip doğumhaneye aliniyorusuniz Ağustos ta orda doğum yaptım