Arkadaşlar bugün açlık ve tokluk şekerime bakıldı açlık şekerim normal çıktı ama tokluk şekerim biraz yüksek çıktı, daha önce şeker yüklemesi yapıldığında ikisi de normal çıkmıştı şuan 32+3’teyim, aynı durumu yaşayanlar nelerden uzak durdu ne yaptı nasıl bir yol izledi acaba, nasıl beslenmem gerek bilemiyorum🤷🏻♀️