trakyalikizce Aslymn belli olmuyor diyorlar 3 saat de olabilir 3 gün de diyorlar ben de onların yalancısıyım çünkü ne nişan var ne de gelen giden bende😂😅
Baharoz Aslymn benm bir hafta oldu gecen carsamba nisanim gelmisti bugun doktor kontrolum vardi hala ses yok doktor bazen boyle acilma olup tekrar kapanma olmus olabilir dedi bisey olmadi yani
Rabiaatik Aslymn ya benim biraz sikintiliydi acilmam vardi rahim falan dikildi gercekten bak 3 ay sonra dogum yaptim🙈🙈
Aslymn Bguzeel ne güzel. Benim sancım yok nişan geldi hala sancım yok bekliyorum ve merak içerisindeyim